Friday, May 4, 2012

Random food photo post

A jelikož je jaro v plném proudu:


Snídáme zdravě...

Užíváme si dobrého jídla v restauracích...

Vychutnáváme si čerstvé ovoce...

Snažíme se péct makaronky...
... raději si je pak kupujeme.
Chutná nám asijské take away!


Grilujeme...


A v neposlední řadě se snažíme učit na maturitu...


\Omlouvám se, že to jde s blogem z kopce, brzy snad začnu znovu přidávat recepty nebo alespoň více článků. Do teď to bohužel nebylo možné, ale slibuji, že se vše brzy změní...

Užívejte si jara minimálně jako já!


8 comments:

  1. Krásný blog a úžasné fotky :)

    ReplyDelete
  2. beautiful post, nice photos, great comments :) jaká byla první část maturity smím-li se směle optat? .)

    ReplyDelete
  3. Super příspěvek, tvoje fotky mě vždycky nakopnou:-)

    ReplyDelete
  4. Hodně štěstí u maturity :) Taky ho budu potřebovat:D

    ReplyDelete
  5. Já bych jedla. Hodně štěstí u maturity.

    ReplyDelete
  6. You have such a catchy blog! wanna follow each other darling? XoXo

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  7. Úplně se rozplývám nad každou tvojí fotkou :) Nejvíc mě uchvátily ty mističky s ovocem, hned bych ho všechno snědla :D Doufám, že snaha učit se na maturitu byla úspěšná! Já jsem si pořád říkala, že se musím učit, ale k činu jsem se dostala nakonec až 4 dny před dnem D :D

    ReplyDelete